"det finns bara ett paradis på östersjön"


I morgon ska jag och ida aka slida, piff, gonorréida åka på våra livs första konferens! (vuxenpoäng). Efter lite teambuilding och drinkar på kontoret styr vi kosan mot slussen och Birka Paradise! Kryssning fredag - lördag, det är ingen dålig konferens det! Efter att vi har varit på spa ska vi käka 3 rätters middag och efter det blir det party! "glöm inte danssulorna!" haha. Herregud, undrar hur det här ska sluta.
På lördag har vi sittning klockan 10, undrar hur många som kommer orka sig upp, och då ska vi gå igenom olika uppgifter vi blivit tilldelade. Bland annat ska man dra ett strå till stacken genom att komma på förslag till marknadsföring av företaget tillsammans med sin hyttkamrat. Ni kan ju gissa vem jag ska bo med... Idahoooe! Det kommer bli grymt. Kanske borde filma och göra ett eget "Färjan"-program.. Kan bli vilt med våra pantertanter till kollegor.


På lördag blir det inte mindre drag! Mikaela, Majsan, Nygren fyller ju 19 år! Snabbt hem från färjan och vidare mot Brottby där det blir fullt upp med middag, singstar, music quiz och mkt mer! 15 brudar blir inte att leka med! Efter denna trevliga tillställning far vi vidare till allas vårat Tegel.
På söndag tänker jag inte röra ett finger. Det handlar om välförtjänt vila.



Ida fångade en fin firre förut förresten.




Kommentarer
Postat av: fiskarN

tänka sig empilipsi, att vi bor tillsammans :O

jag ska hålla min kameralins på susse tha boss MAHA!



och du. glöm inte din silver-fiskfjälls-glänsande discoblåsa.

2008-10-16 @ 14:17:22
Postat av: Cillen

hahha, jag dör. ni kommer dö? knappt någe övertagg o skämma ut er i båtens kareoke.. underbart. snälla filma o skicka till färjan. jag kommer kolla! for sure!

2008-10-16 @ 15:41:21
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: friiidolf !

roligt då ! :D och om jag känner dig rätt säger jag bara lycka till att komma upp på lördan !

<3

2008-10-16 @ 16:37:33
Postat av: Jessica

haha nu måste du spana in min lilla blogg

2008-10-16 @ 18:16:53
URL: http://jeccica.blogg.se/
Postat av: sararöd.

haha ha de partybäst på båten!

2008-10-17 @ 09:07:09
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0