oboy, vilket förjävligt väder


Så sitter jag här på jobbet igen, kämpandes för att hålla ögonen öppna. Jag skulle sova tidigt igår, blev det så? Det vet ni nog svaret på. Fattar inte att det ska va så svårt! Och det här vädret?! Det är så skönt att man åtminstone kan titta ut och känna sig glad över att solen lyser eller ngt........ nah.
I helgen är det fullt upp. Två träningsmatcher mot Sollentuna imorgon! Kul o träffa tjejerna igen äntligen! Cillen, rödis, lollo & ellisnoor :)  Spö ska dom få också. Sen på söndag blir det seriematch med B-laget, inte lika kul menmen! Skönt med ett lite roligare avslut på den här sjukt tråkiga veckan iaf. Har inte hänt ett piss faktiskt. Eller jo, en sak har hänt och det är väl det enda som är värt att nämna.... Jonas körde på mig med bilen! Inte jätte dramatiskt egentligen, jag stod o skulle lägga in min väska i baksätet och helt plötsligt börjar han rulla framåt och upp på min tå!? Mkt skönt.
Nu ska jag snart dra mig hemåt och powernapa lite innan träningen :) So long!


Kommentarer
Postat av: issa

äntligen hihi miss u babe

2008-10-10 @ 17:33:01
Postat av: elin

haha go jompa

2008-10-11 @ 18:31:59
URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: Lisa Jiiiii

du har ju en allt för snäll pojkvän !

2008-10-14 @ 12:41:45
URL: http://required.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0