"de va celine dion vaa?"


Och så va den här helgen över den också.. En vecka kvar till vad som brukade vara höstlov, men inte den här gången!
Konferensen blev en bebsvikelse med stort B. Den började iof bra, champagne och frukt på kontoret innan vi tog bussen mot roslagsbanan. Väl på tåget fick vi en liten surprise när två kollegor langade upp kyckligwraps och aqua tinis haha. Ganska kul o se "tanterna" gömma alkohol för konduktören!
När vi kommit fram till båten och ner till våra hytter så gled vi snabbt upp till "sundeck". Det var bara att hoppa i bikinin o sen lägga sig på solstolarna som va placerade under "solen", gosh så bruna vi blev. Än en gång väldigt roande att se "tanterna".
Efter ännu mer sol och chill i bubbelpoolen så for vi vidare mot taxfree, jag och ida shoppade PEZ! (en jack sparrow och en will turner) Sen blev det middag och ja, jag gav upp! Jag hade haft huvudvärk enda sen vi va på kontoret och började känna att döden trängde sig på. Så efter att jag fått en drink från "en hemlig beundrare"(vi misstänker en vidrig man på 40+) vid middagsbordet och varmrätten serverats så GICK JAG OCH LA MIG. Jag kunde inte ens sitta upp, min kropp totalstrejkade. Så medan resten av vårat crew partade vidare låg jag och sov. Usch.
Självklart vaknande jag dagen efter och mådde hur bra som helst! Så i lördags var det bara att köra på med andra ord! När jag äntligen kommit hem från båten var det full rulle på en gång, in i duschen och fixa mickans present innan carros mor skulle köra oss till Brottby. Jag var till och med klar i tid. När vi kom fram åt vi tacos och sen blev det music quiz ála majsan! Mycket bra gjort!(mitt lag vann)
Kvällen fortsatte som sagt på Tegel och slutade sedan med blandade känslor. Sjukt kul kväll men jennys plastficka med
leg, kontokort osv va borta! Och vem hade haft den i sin väska om inte jag? Efter att båda åkt snålskjuts med andra hem så förenades vi tillslut åter i min säng med två gamla skolkataloger från bällstabergsskolan, helt klart en av helgens höjdpunkter!(cissi, vi checkade inte ailien haha.) Efter att ha hållt gång i nästan12 timmar somnade vi någon gång efter halv 6.
Ojoj, mycket text som tog mycket tid. Måste ägna mig lite åt arbetet också...

















Kommentarer
Postat av: festprissen på östersjöns hetaste dansgolv

oERHÖRT klent slemma, oERHÖRT klent att banga sådär för lite sjösjuka.

HAHA förutom verres å tanternas ragg på 25 bast va min favvo nog ändå allt PÅKLÄTT folk som satt i baren runt soldäcket å fluktade, har dom ingen skam i kroppen?? varsågod, idas celluliter gratis på silverfat liksom. fyfan vilka människor alltså.

2008-10-21 @ 18:15:12
Postat av: emma

haha du är mongo! och vart kom magsjukan in i bilden? :P

2008-10-21 @ 18:47:27
URL: http://emmalbertsson.blogg.se/
Postat av: emma

sjösjukan menar jag ju såklart.

2008-10-21 @ 18:53:38
URL: http://emmalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0