and they´re singing this song, thinking this is the life


Jag är stolt över mig själv. Jag har kommit på en sjukt bra present. Det är nämligen så att min & jonas anniversary närmar sig och i år ska det firas! Egentligen brukar vi inte anstränga oss så mycket med o köpa grejer, mest bara göra ngt mysigt tillsammans men nu bryter jag trenden! Det ska bli en surprise så jag har inte sagt vad vi ska göra, bara att han inte får boka in något den 8e december.
Hur som helst så har jag bokat biljetter idag på Ticnet OCH suttit o klistrat ihop en oerhört bra rebus som han ska få knäcka. Så jag tänkte att jag lägger upp den här och testar på er! Sjukt smart. Det har med humor och göra, så mycket får ni veta.. (och nej, han läser inte min blogg så jag avslöjar inte allt nu)





Om du inte ser så står det "björne magasin" på den första bilden.. Fattar du? Den sista bilden är E.T (kan ju också vara klurigt majsan!)
 Cissi, avslöja inte nu bara för att du vet!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag älskar att du hänger ut mig i MIN egen blogg.

Me like

2008-10-14 @ 22:23:13
URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: Andréa

Jag vet, jag vet, jag vet: Magnus Betner :D

2008-10-14 @ 22:38:20
Postat av: berry

HAHA emma jag knäckte den, YEEES!

jag är väldigt nöjd nu måste jag säga :)

så fiffig du är tuben!

2008-10-14 @ 22:40:27
Postat av: berry

nu noterade jag att en viss andrea var och klottrade precis innan mig, men jag looooovar jag lyckades klura ut den helt själv!

2008-10-14 @ 22:41:29
Postat av: elin

hahah fyfan vilken sämst. sämst och påhittig, precis som du! :) magnus betner tjalalalaaaaa!

2008-10-14 @ 23:08:09
URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: eluz såklart

jahaaaa NU fattar jag! jag läste inte inlägget, bara rebusen först. men nuu fattar jag ju! ha så kul på mange :D

2008-10-15 @ 12:11:48
Postat av: Pannrävas kille

tragiskt lätt

2008-10-15 @ 15:31:30
Postat av: Cissi

jag håller med ovanstående, TRAGISKT LÄTT!

2008-10-15 @ 22:45:57
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: emma

cissi&robin ni är bajs. vem har sagt att den ska vara svår?

2008-10-16 @ 09:01:18
URL: http://emmalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0