el halloweeno


Oj vilket kalas det blev i lördags! Det började med smik och ombyte hemma hos el finno och bar sedan av till en avlägsen, men trevlig, lokal där det blev minst sagt livat! ALLA som kom var utklädda och NÄSTAN alla hade verkligen gått in för det! Så himla kul! Det va omöjligt att känna igen folk. Majsan, Alexandra och alla andra som fixat allt, you rock!
Senare på kvällen snurrades "lyckohjulet". Några av oss var märkta med nummer och de som hade numret som hjulet stannade på skulle göra ett uppdrag. Numret blev 1 och självklart var det jag och en till! Vi fick uppdraget att lära alla gäster en dans, haha vilket misson. Det blev totalt misslyckat och vi sket i det efter ca 30 sekunder. Men det var ju kul så länge det varade!
Sist men inte minst så var det ju också en prisutdelning för bästa utklädnad. En flicka och en pojke skulle utses. Vem blev det lyckligt lottade flickebarnet? Emma "nunnan" Albertsson! Ja, jag var alltså utklädd till nunna. Jag var iklädd en hel "nunnedräkt" och hade ett stort kors runt halsen, hela kittet! Jag kunde knappt se mig på mig själv utan att skratta så ja... haha.
Nu måste jag väl lägga upp lite härliga bilder också, det va inte bara jag som var snygg!




Kommentarer
Postat av: Lisa Jiiiii

hahaha vi visste att du skulle bli bra som nunna men inte såååå bra ! :P

2008-11-04 @ 13:57:14
URL: http://required.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har sällan sett dig så söt!!

2008-11-07 @ 09:38:49
Postat av: sara

emma fy fan..Jag ska på en försenad halloweenfest i helsingborg nästa helg. Vilken inspiration! man kanske ska vara nunna. jag menar passar det dig så borde det ju passa mig!?

2008-11-07 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0