"SITT INTE BREDVID MIG!"


Efter att ha kommit fram till att Nygren är halvt arbetslös och en dålig människokännare, min mamma är dum för att hon handlar på ica och att den här helgen blev rätt galen så fick jag tillslut inspiration till ett litet inlägg.
I fredags var det en lugn kväll hemma hos el finno med tjejerna och äntligen fick vi med oss ida på ett hörn! Det var ju minst sagt på tiden. Nu har hon fått bekanta sig med en av våra oerhört exklusiva myskvällar som denna gång innehöll en jäkla massa skratt, svettningar och försök till att härma danser från youtubeklipp. Vi får se om piffen vill komma tillbaka haha.
I lördags var det ännu mer slapp som gällde tills det att jag begav mig hem till mor vilket även jenny och majs gjorde! Vi hade lite mysmys och drog sedan till tåget och tegel. (ja, jag taggade till). Efter att ha strosat omkring där inne i ett antal timmar och försökt hitta på roliga uppdrag som vi kunde utföra så slutade det med att vi tog sista tåget mot Vallentuna och hamnade istället på en lokalfest med massa coopare. Där var båda finnarna och sjukt mkt ost & kex, mums.
Vid halv 4 kom vi äntligen hem och jag fick ta hand om majs som inte kunde ta sig hem till crimeville denna tid på dygnet, vi spenderade en otrolig natt tillsammans. Söndagen bestod av en heldag i hallen och massa volleyboll. När jag kom hem var jag inte pigg någonstans alls utan fick i mig lite middag och somnade sedan som en stock efter att jag och morsan suttit och garvat åt Linda Rosing :)
Sammanfattat så var det en bra, rolig och behövlig helg! Jag är glad att mina vänner är mina vänner och att dom alltid finns där! Dessutom så blev det vinnst mot norsjö med 3-1 igår också.. happy times!






Kommentarer
Postat av: svenne i blatteland

ey u bastard, THA ugliest pic evah? me fat.

2008-11-17 @ 15:37:14
Postat av: emma

hahaha, du är så söt så!

2008-11-18 @ 08:12:05
URL: http://emmalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0