update!


Här var det ju inte livat! Min nyfunna lust att blogga gick visst upp i rök.. Men det är väl lika bra att sätta igång igen!
Jag vet, jag vet. Det är tjatigt och alla säger det. MEN TIDEN GÅR SÅ SJUKT FORT! Det är snart jul! Det är 3 veckor kvar av det här året!! Herrejösses.

Så var det dags att börja köpa julklappar igen, och självklart inga idéer än så länge. Man vill ju ge bort något som är roligt och inte bara en tröja för att det är bra att ha. Det är ju så kul att ge bort julklappar när man väl kommit på något bra dessutom! Hm... måste klura på det där. Sen så kanske man ska börja tänka på nyår? Ja, det är lite tidigt men det är så tråkigt om man inte har några planer inför just nyår. Då ska ju allt vara så bra! (vilket det i stort sett nästan aldrig blir? haha)
Vad har hänt sen senast då? Jadu, massor och ingenting? Något som är värt att nämnas är i alla fall vårat underbara lag! Förra helgen slog vi till med en bortamatch i Lindesberg som direkt övergick till en lagfest. Vi hade tema "Huvudbonad" på bussen tillbaka och blev avsläppta inne i stan för att njuta av en middag mitt i karaokefesten på Gröna Jägarn, vilket ställe!!!! haha. Vidare(med träningsbagar och vallentunavolley-jackor) mot Berns där vi stod på listan och trängde oss in. Vi blev inte många tillslut men oj så kul vi hade! Ida raggade stenhårt på unisextoan.

Jag hedrar vår älskade busschaffis som VILL bli kallad för Lasse Kongo och som fick sig en huvudbonad han också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0