"tönt"


Jag har varit helt död den här veckan, legat hemma och varit sjuk. Men nu kan jag åtminstone sitta upp igen och har fått i mig lite mat! Så varför inte blogga lite...

I helgen var jag som sagt i falköping och det va grrrrreat! Så himla skönt att få komma ner dit igen och träffa alla gamla vänner som man har lämnat! Både volleybollare och äkta kobor! ;) Vi kom ner på lördag kväll och upptäckte till vår förvåning att det var fullt med snö ute! Jag som hade packat med mig paraplyet eftersom jag skulle till sveriges regningaste plats(ni som har varit där vet vad jag menar) fick alltså gömma mig i vinterkläderna istället. Vi gick i stort sett runt och sa hej till alla hela kvällen och pratade, pratade & pratade. Inte helt oväntat kanske? Och så klämde vi självklart in ett besök på eldorado! Ett stor måste!
På söndagen var det match som gällde och dom små snorungarna åkte på spö, såklart! maha. Sen var det ju den där underbara bussresan hem, alltid lika spännande. Donken, film, film och FILM! Det är ju minst sagt skönt när man väl är hemma..

Ja, vi vann.. men här kommer ändå helgens höjdpunkt, volleybollpizzan!



lars, i miss you


Kommentarer
Postat av: lovi

saknar eldorado och alla kobor

2008-12-17 @ 22:31:31
URL: http://luoi.blogg.se/
Postat av: Anonym

MUMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAA



men du v lite klen slemmis. inte ens en ynka barnpizza! mkt besviken. ;)

2008-12-18 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0