HeeBeeGeeBee - Huvudmassör


IDA! Jag har hittat vår dröm!



"Brukar du komma hem slutkörd med huvudvärk efter en hård dag på jobbet eller skolan? Eller gillar du bara massage rent allmänt? Då ska du prova HeeBeeGeeBee som är en vibrerande masserande maskin för huvudet. Massera ditt huvud med denna eller, ännu bättre, låt någon annan göra det och du kommer känna stressen rinna av dig och huvudvärken släppa! HeeBeeGeeBee liknar en gigantisk spindel, men har sju ben istället för åtta och sänder endast behagliga rysningar genom kroppen. Vibratorn har tre lägen och går på ett AA-batteri vilket medföljder. Bara några sekunder med HeeBeeGeeBee sänder dig till sjunde himlen när den effektivt masserar ditt huvud, tinningar och nacke. HeeBeeGeeBee är den mest behagliga massageprylen vi har testat på CoolSutff och du kommer garanterat bli beroende och bara vilja ha mer och mer och mer!"

Underbar uppfinning?! JA! Eller jag tror det i alla fall, det kan ju inte vara annat än skönt! Vem skulle tacka nej?
Och Ida, jag är ledsen men din lilla metallvariant kan förmodligen slänga sig i väggen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag. dör. kom. hem. till. mig. lilla. himmelska. maskin.



har du TESTAT min lightversion? :O lööövely !

2008-12-18 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0