faranoush!


nu jävlar, nu ska det bli ett inlägg! igår va jag och majsan på bio, woho! det blev jim carreys nya film, yes man, och lite skratt på det! mickan, ring mig fan inte efter 23 ikväll! men 22.59 går bra. och glöm inte redbullen imorn! /din faranoush. haha!

förutom det så har det inte hänt så mycket. jag jobbade igår och det var HEMSKT! jag uppskattar ledighet så sjukt mycket mer nu än när jag gick i skolan. det kändes verkligen piss att gå upp och det kändes faktiskt piss resten av dagen också. och då var det bara en dag!? kan inte förstå hur jag ska orka när semestern är helt slut. ni som går i skolan... LYLLOSAR! längta inte efter ett liv efter skolan med jobb! arbetslösheten lockar! och inte minst att bara bli gammal och gå i pension. 
fan att man ska vara så beroende av pengar. 

imorgon är det visst nyårsafton också! nu har tiden gått sådär fort igen! kvällen kommer att börja med middag hemma hos alexandra och sen.... har jag ingen aning! det känns faktiskt skönt att inte ha hela kvällen helt planerad, då är det inte så mycket som kan förstöras haha. nyårskvällar har ju faktiskt en tendens att urarta och tillslut till och med bli tråkiga! men så ska det inte bli imorgon, vi ska ha sjukt kul! eller?

attans cissi, jag hittade ingen bild!


Kommentarer
Postat av: CIssiluskan

haha.. vilken OTUR!!! :D hoppas vi ses ikväll honsey. <2

2008-12-31 @ 11:05:44
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0