dan före dan före dan...


det är jul iövermorgon! helt galet! alla julkappar fixade iaf, gosh vad skönt! har spenderat kvällen med julbak och mysig middag! pappa överraskade med en julgran(vi hade inte tänkt köpa ngn :O! ) och julkänslan blev genast mer påtaglig! ååh vad mysigt!

julafton är verkligen något av det bästa som finns. massor av mys med nära och kära, gott godis och bäst av allt.. JULKLAPPAR! jag kommer nog aldrig växa upp när det kommer till just klapparna, det är så sjukt kul att få och ge bort dem! jag blir som ett litet barn igen! tyvärr är inte mina julklappar så bra som dom brukar i år.. det är verkligen skit kul att ge bort grejer så jag brukar alltid lägga lite extra krut på att komma på riktigt roliga saker men jag lever inte riktigt upp till min standard i år känner jag.. menmen, det blir säkert bra!
önskelistan består som vanligt av.... ingenting! eller jo juste, en ralph lauren parfym, surprise va?! haha. man vill ha så mycket grejer hela tiden men sen när man väl får en chans att önska sig saker då har man allt man behöver? jag kommer för tusan aldrig på något att önska mig! (förutom den årliga ralph lauren parfymen?)
sen så har jag ju också juldagen att se fram emot! kvällen ska spenderas hos cilia i sollentuna och det kommer bli ett jäkla drag vill jag lova! massa trevligt folk och även nya människor för en gångs skull! spännande!

nej nu måste jag klura på hur jag kan slå in julkapparna på bästa möjliga sätt, ciao!


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, det kommer bli riktigt bra tror jag!underbar bild förövrigt.. du är puss!

2008-12-23 @ 14:37:15
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: johanna

heeej emma nu har jag spanat in din blogg! :D

2008-12-28 @ 10:24:35
URL: http://enlitenbitjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0