cat + toilet = sant


Lördag. Lediga, underbara lördag! Jag sitter i Sollentuna men lilla cillen och hennes mor&far som ska måla hennes nya vägg! Fredagskvällen spenderades i lugn och ro här med cissi, ellinor & sarisen :) Ytterst välbehövligt! Lite falköpingskänslor smyger sig på minsann...!
Vi tog det lugnt med lite idol och mys, ellinor somnade på soffan, sara satt fastklistrad framför datorn och facebooks otroooligt braiga chat! eller vad säger du rödis? Och jag och cissi.. jadu, vi satt på youtube och såg på allt och ingenting. White rhino... haha! En jätte trevlig och efterlängtad kväll! Allt blev som förr, det spelar ingen roll hur länge man är borta för det finns alltid kvar. Skrattet som aldrig försvinner är nog det bästa jag vet!

Som sagt, precis som förr!




"assåå, han betyder typ mest för mejj, mer än alla andra.. han betyder typ mer för mejj än min familj! nej men shit asså ja kan inte andas."
- Annalisa



Kommentarer
Postat av: sara

haha otroligt vad man kan göra på facebook :D kul att träffa dig lite. puss.

2008-12-06 @ 19:37:21
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Cissi

hahaha, lovely. och bra bild! skrattifnattar! :D<2

2008-12-07 @ 12:00:11
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0