"åå jag har ätit majs..."


HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag va på magnus betnér igår! Herregud, han är en så otroligt störd människa. Vad får han allt ifrån!? Skönt att skratta av sig lite haha. Verkligen sevärt! (cissi, du hade dött!)
Han tar alltid upp sånt som han fått skit för att han snackat om, typ gud, och sen bara drar över det och gör det ännu värre hahah, jag kan inte sluta garva när jag tänker på det. Vegitarianer också... usch dom är ju förjävliga! haha knäpp.
I helgen spelades det två matcher, b-laget mötte södertälje och a-laget mötte svedala. Två vinster jippie, men en kanske sumpad GP-plats.. INTE kul! men det är inte helt slut än.. hoppas att sollentuna förlorar alla sina matcher! MAHA.

(mycket "haha" i det här inlägget, me like!)


Kommentarer
Postat av: elin

jaaaa fint va? (tog åår att göra, så njut förfään!)

2008-12-10 @ 18:42:24
URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: Lisa Jiiiii

men du fååååår inte hahaha !

2008-12-11 @ 07:52:02
URL: http://required.blogg.se/
Postat av: CIssi

JAG VILLE SÅ GÄRNA SE MED DIG! SKA VI KOLLA PÅ YOUTUBE KLIPP SEN? SÅ KAN DU SÄGA TILL INNAN NÄR JAG SKA SKRATTA.



(för övrgt look a like inlägg på oss fast jag läste din efter... promise!)

2008-12-11 @ 23:52:14
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Jag va på magnus betnér igår!"



Är jag så hemsk att du inte kan nämna mitt namn i din blogg eller?

2008-12-15 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0